Podání stížnosti
Proti postupu Nemocnice Sedlčany, provozované společností MEDITERRA-Sedlčany, s.r.o. při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami může podat stížnost:
- pacient,
- zákonný zástupce pacienta,
- osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel, nebo
- osoba zmocněná pacientem.
Ústní stížnost lze podat primáři oddělení, vedoucímu lékaři nebo jinému vedoucímu zaměstnanci. Mimo pracovní dobu přijímá ústní stížnosti lékař ÚPS pracoviště, kam se stěžovatel dostavil. Podacím místem pro podání písemné stížnosti je recepce Nemocnice Sedlčany. Zaměstnanec recepce stížnost předá lékařskému řediteli.
Stížnost lze zaslat písemně poštou na adresu:
MEDITERRA-Sedlčany, s.r.o.
sekretariát
Tyršova 161
264 01 Sedlčany
Písemnou stížnost lze podat i v elektronické podobě. Nemocnice Sedlčany zajišťuje nepřetržité přijímání informací na těchto webových stránkách (e-mail: ).